tirsdag 21. april 2009

Dagens gjøremål


Legetime. Kl. 10.20, nokså kurant tid egentlig. Det åpner kl. 8.30 på legekontoret, da er det kanskje ikke noe særlig forsikelser....trodde jeg. Litt "tåkete" i hodet (noen dager er det å dra hjemmefra "så tidlig" altfor tidlig for meg) møtte jeg opp som seg hør og bør litt før tiden i den tro at dette gikk raskt. Vel.....10 over 12, altså 2 timer etterat jeg satte mine ben innenfor venteværelset var jeg endelig på vei ut. Det tok 15 min hos legen, toppen 5 min å ta en blodprøve. Resultatet er som ventet, jeg er passe sliten, det var vel det jeg fikk gjort i dag.

Med all forståelse for at legene har mye å gjøre....så det er sagt.

2 kommentarer:

  1. Brrrr...jeg tar alltid med en bok når jeg skal til legen; bedre det enn de istykkerleste bladene på venteværelset. En må kanskje begynne med matpakke og? Og kaffetermos...?
    /K

    SvarSlett
  2. Den verste jeg har opplevd var at jeg etter å ha ventet i over en og en halv time kommer legen ut smilende og blid og annonserte at han var lei for at det hadde tatt litt tid, han måtte bare fikse noe på web siden sin..
    Jada...
    Rutt, http://rutt-thisisme.blogspot.com

    SvarSlett