fredag 27. mars 2009

Vår.....og så vinter igjen.

Nå har vi hatt håp om vår med sol og snøsmelting i mange dager, kanskje uke(r). Men i dag våknet jeg opp til full vinter med MYE snø. Det ble spådd mye snø, ca 15 cm, men etterhva jeg kan se er det kommet vel så det allerede. Dette var jeg ikke innstilt på :-( Ikke det at jeg ikke liker vinteren og snø men nå var vi liksom litt godt i gang med å få vårfølelsen, ikke sant?! Alle veiene var bare og håpet om å kunne gå tur i skogen var like rundt hjørnet. Var, er riktig å si. For å komme meg ut av huset i dag måtte jeg måke snø både foran døra og porten, varmedressen er funnet frem igjen.



Hundene er glade for snø :-) Den store virker litt trøtt og har sikkert vært ute tidligere i dag. Men Ruby hoppet og spratt rundt i snøen, jeg kunne skimte en liten sort sak som pilte rundt ute i hagen, lenge. Tilslutt når hun kom inn så hun ut som en snøball, fikk ikke tatt bilde av det....Jeg har funnet bilder fra tidligere i vinter i stedefor.

1 kommentar:

  1. AHHH! Du har tekst MELLOM bildene, HVORDAN!?
    Vil vite, vil vite!

    Klem/K

    SvarSlett