torsdag 26. mars 2009

Qigong trening del 2.

Ja hva skal jeg si....
Jeg våkner opp i dag og føler meg mer som en på over 105 år! Stiv og støl i hele kroppen. Skulderen værker, nakken værker, og hodet banker. Som om ikke det er nok så føles det som om tarmene mine er "omplassert" eller omorganisert...Det ble sagt noe på kurset i går om at Qigong kunne hjelpe på både "dagen-der-på" og "jetlag". Gikk jeg glipp av en fest i går? Det føles slik nå..
Uansett vondt eller ikke har jeg gjort alle øvelsene her hjemme i dag. Og faktisk, så føler jeg meg noe bedre. Det eneste jeg trenger nå er både hvile og litt forsiktig aktivitet (les tur). Jeg simpelten MÅ ha litt frisk luft.

Dagens sitat av A.Prøysen:
Du skal få en dag i morgen....

Den gleder jeg meg til allerede, det kan bare bli bedre !

2 kommentarer:

  1. Omorganiserte tarmer er fælt!

    SvarSlett
  2. Håper det fortsatt går bra med qigong treningen. Jeg må si det er genial trening for folk med ME. Gir masse energi og løser opp stive muskler og ledd. Håper flere med ME får øynene opp for dette.

    SvarSlett