søndag 28. august 2011

Reisefeber

Det er nesten uvirkelig, jeg pakker for å dra til Nederland og Leeuwarden, Euro-dog! Jeg kjenner at jeg har skikkelig reisefeber. Har pakket kofferten med høsttøy og utstillingsklær, ennå ligger det endel på bordet i stua, noe skal i kofferten, resten i veska (les: bag) det er ikke lite man MÅ ha med som håndbagasje. Ja, sånn i tilfelle kofferten ikke kommer fram til samme sted som meg...grusomt å tenke seg! Heldigvis har jeg reisefølge som kjører nedover i bil med en ekstra bag for meg.
Og, hovedpersonen selv Ruby :-)
Hun trenger ikke pakkes ned, men alt jeg skal ha med til henne, og flybaggen. Den er "prøvekjørt" i dag. Hun synes ikke det var særlig... Det går seg vel til når vi kommer oss til Gardermoen på tirsdags ettermiddag. Før det er det sikkert 1000 ting som må ordnes her hjemme. Fiskene har fått nytt vann i dag, en ting mindre på lista...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar