fredag 12. august 2011

"Jeg har en plan" sa Egon...

Det er slutt på beslutningsvegringen og høstens "aktiviteter" planlagt. Det blir litt reising, først til Euro-Dog. DET gleder jeg meg veldig til. Vi har fått bestilt både fly og hotell, Ruby og jeg. De andre damene kjører bil....Litt for langt for meg, til Nederland. I skrivende stund kjenner jeg sommerfuglene allerede i magen, det er 33 stk Norwich som skal vises den ene dagen, bare 11 den andre. Det kommer til å bli en uforglemmelig opplevelse. I fjor så var det å reise slik bare en drøm, og at dette blir stort for meg.......ja det kan du vel tenke deg. Plutselig ligger en hel verden foran meg, drømmer som jeg har hatt kan realiseres. At det blir mer reising til utlandet vil jeg nok tro, alt avhenger av hvordan vi klarer turen til Leuwarden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar