lørdag 9. juli 2011

Salg, hurra.

Denne uken begynte de salg i de fleste butikker her omkring. Selvfølgelig må man jo ta en titt.....eller kjøpe noe. Forrige dagen gjorde jeg et varp, synes jeg da, fikk kjøpt 3 kjoler for kr. 298,-!! Før pris det firedobbelte. Jett om jeg er fornøyd. Har allerede brukt en av dem, det er jo sommer...tror jeg. Solen ser vi lite av for tiden, det er alikevel varmt og i skrivende stund ja da regner det vist en skur igjen.
I dag gikk turen til butikken Dorothea. Der er det masse fint. Ble med en pose hjem derfra også. Skulle gjerne ha kjøpt mer, selv med 1/2 pris blir det fort dyrt.
Med flere nye antrekk i skapet håper jeg nå indelig at sommeren skal komme med lange varme dager. Hittil har det vært mer enn variert, noe myggen ser ut til å like :-(



Hvit lang strikket jakke, passer til de fleste antrekk, det beste av alt, den er i 100 % bomull :-) Og de søte skoene da, helt flate, passer både til langt og kort samt bukser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar