torsdag 19. mai 2011

Planlegging og nye prosjekter.

I dag har nesten hele dagen gått til planlegging. Etter en regnfull dag i går så er det kald vind og det blåser nokså kaldt til tross for at solen skinner. Da er det greit å få unnagjort litt planlegging. I går ble prosjekt nr.2 unnagjort. PC er fint da.
Nå avventer jeg bare svar på prosjekt nr. 3. Damen i luren, eller det var en mann...sa tast 1 eller tast 2. Vent på svar, så deretter trodde jeg at beskjeden: Du står som nr. x i køen, men nei da. Plutselig sa mannen; Det er i underkant av 10 min å vente, vi beklager dette. Vel, det hjalp lite at han dukket opp med jevne mellomrom, akkurat i det øyeblikket du egenlig hadde gitt opp, og sa: Beklager lang ventetid. Ehh.. Ikke om tiden var blitt mindre heller ikke om jeg var rykket fremover i køen. Jeg gav opp, 10 min å vente ER lenge. Sendte mail og fikk faktisk svar med en gang, at de skulle se på saken og komme tilbake med svar i morgen :-) Så da blir spennende om jeg kan ta fatt på neste prosjekt, eller om været er såpass bra at jeg kan drive ute i hagen. Tror det er billigere, i allefall på sikt.
Tast 1 eller....hør youtube-snutt, bare for moro..ikke rart en blir forvirret sier jeg bare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar