mandag 9. mai 2011

BLÅ-mandag :-(

Vakre snille omsorgsfulle Hedda. Her i lek med Gunnhild, naboens valp.

Etter å ha "følt" litt på dette med HD resultatet til Hedda, bestemte jeg meg for å ta nye bilder før påske. Selvfølgelig i håp om at resultatet skulle være bedre enn sist gang. Men dessverre nei, det ble grad D denne gangen også. Det er forsåvidt ok, det er værre det at det står at det er STORE endringer på den ene siden, noe mindre på den andre.. Hedda er nå kun 4,5 år, vi har holdt henne i jevn aktivitet, gått regelmessig til behandling samt gir henne tilskudd og mat som skal være bra for "HD-hunder". Det føles bare SÅ urettferdig :-(

2 kommentarer:

  1. Så lenge hun ikke lider så vel det det viktigste? Gör hon det tror du?

    SvarSlett
  2. Vetr. sa at så lenge hun ikke halter er det ok. Om hun begynner med det skal hun få smertestillende....
    Jeg gruer meg til tiden fremover kjenner jeg.

    SvarSlett