mandag 29. juni 2009

Sommer og ferie.

Vindstille.....termometeret viser 32 grader i skyggen....skal vi klage?? Vi har det enda varmere enn i syden sa poden i går, vi slipper å dra dit.... Selv sliter jeg når det blir så varmt. I dag har min kjære vært og kjøpt inn kjøleanlegg. Den er nå stilt inn på 22 grader. Alle vinduer er stengt, det er nesten som å sitte inne på en regnværsdag. Jeg skal ikke klage, jeg håper at de som liker varmen og orker å være både ute i sola og bade koser seg. Vi trenger jo en god sommer å tenke tilbake på når vinteren setter inn.. I mellomtiden skal jeg nyte dagen i svalere omgivelser inne, se litt på PC'n og ellers kose meg. Hundene liker også at det er kaldere inne..

2 kommentarer:

  1. Det som er hyggeligst med sol og varme dager er alle som er så glade og fornøyde. For oss (ME-folka..) er det nok ikke optimalt. Håper du får en fin sommer, Marianne!
    Klem Rutt

    SvarSlett