tirsdag 7. juni 2011

Akvariet.

Etter en regnfull natt, hittil regnet 15 mm i min regnmåler, så er det fortsatt innevær. Da er det fint å ha noe annet å drive med. Akvariet, mitt lille hjørneakvarie på 190 liter. Der vor det 3 diskus som nå er 5 år gamle, store og flotte. Det bor også corydoras, en tetrastim, øksefisk, siamesere og andre algeetere der. Temperaturen i akvariet har jeg satt ned fra 30 til 28 grader, det har vært bra for plantene som har begynt å trives mye bedre. Jeg må nevne hvilke planter jeg pr. dags dato har: Anubias barteri var. nana, Nymphaea lotus "Red", Nymphaea lotus (Green), og sverdplanter.

Diskus: Blue Snakeskinn
Siamesere
Diskus: Pigeon Blood
Diskus: Solid Fire Red
Liten stim Øksefisk
Nanomtomus Beckfordi/Pirangia tetra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar